luni, 8 martie 2010

Training National Cognosis


ASPR a revenit in forta dupa o tura de training-uri la Timisoara organizate de Cognosis.

In continuare ii las pe cei care au participat sa va povesteasca cum a fost :)

Dragos

" Orice chestie nouă pe care o fac mă ajută să cresc. Sunt responsabil de creşterea mea, deci sunt responsabil să fac chestii noi. Întreaga experienţă a training-ului mi-a deschis ochii la o întreagă varietate de oportunităţi şi nu doar în ceea ce priveşte scrierea de proiecte şi reprezentarea studenţească. Eu, unul, vă recomand să participaţi la cât mai multe astfel de evenimente, pentru că nu ştiţi niciodată când un training sau un workshop sau orice altă activitate menită să te dezvolte în plan personal, vă va deschide ochii spre "ceea ce vreau să fac tot restul vieţii mele".
Când mergeţi la training-uri aveţi nu numai ocazia să vedeţi cu ce se mănâncă o activitate, gen: " scriere de proiecte" ci şi să cunoaşteţi oameni noi şi să aflaţi cu ce se ocupă şi unde vor să ajungă. Puteţi învăţa de la traineri nu doar chestia aia pe care o vorbesc ei în timp ce stau în faţa voastră, ce şi modul lor de abordare a problemelor şi modul de expunere şi de transmitere a informaţiilor.

Eu m-am simţit bine la Timişoara. "

Cristina

" Avem nevoie de experiente, de sanse, de oameni...sunt recunoscatoare ca am avut sansa sa traiesc o experienta atat de frumoasa si productiva alaturi de niste oameni minunati. Am creat legaturi intre noi in cadrul unui proces de invatare. In fond, am mers acolo sa dobandim cunostinte in scrierea de proiecte si abilitati pentru o buna reprezentare si sa ne cunoastem mai bine...cred ca ne-am atins cu totii in mare parte scopul!
Sper din suflet sa mai am ocazia sa reintalnesc echipa Cognosis si sa ma bucur de voi cat mai mult!!!:* "

Andreea

" Nu poti sa intelegi ce a fost la Timisoara decat daca ai fost acolo.Amintirile cu care am ramas se impletesc intr-un film de actiune cu actori de exceptie,cu locuri pline de inedit,cu lupte intre oboseala si dorinta de cunoastere,cu revolutie de idei,cu momente de revelatie ,cu simtiri de wellbeing si seri de distractie.Intreg programul mi-a depasit orice asteptare,nu credeam ca atat Managemetul Proiectelor cat si Reprezentarea Studenteasca pot fi teme atat de interesante cand cei care le pregatesc o fac cu competenta si daruire.Ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc oameni noi si sa-i descopar mai bine pe cei vechi,ma bucur ca ne-am jucat impreuna,ca am invatat cu drag unii de la altii ,ca am dobandit noi competente si am castigat o experienta complexa. Tot ce am trait acolo vor fi motivele pentru care o sa ma gandesc mereu cu drag la Timisoara . "

Maria

" Hihi. Cunosc lume din tătă ţara.
Şi mai ce? Păi... mai! Mai vreau să merg la Timişoara şi să mă duc cu acelaşi scop. Scopul de a-mi creşte temperatura cu căldura care provine de la razele de la soarele de la albastrul de la cerul de la Timişoara.
Vreau să cresc, cum zice Dragoş, să ajung să cunosc, să ştiu, cu ajutorul celor cu care am dormit, am mâncat, am dansat, cu care am plecat cu trenul, de la Timişoara. Cu ajutorul celor care m-au trainuit, m-au implicat şi m-au încurajat, m-au informat, mi-au făcut creierul să zbârnâie, la Timişoara. "Cu ajutorul meu", îşi spunea în sinea ei Maria, la Timişoara.
Ce faaain! M-am bucurat să simt că pentru Trainingul Naţional Cognosis există atâţia oameni mişto adunaţi la Timişoara.

Lăsând la o parte sentimentalismele, aş vrea să dau câteva detalii semnificative:
1. A fost ieftin.
2. A fost suficient cât să simt că o grămadă de chestii mi-au intrat pe o ureche şi mi-au rămas în cap.
3. A fost revelator, mi s-au aprins câteva beculeţe.
4. Acum ştiu ce înseamnă o echipă.
5. Mi s-a spus că sunt cumva, nu spun cum, într-un mod foarte drăguţ, care toată m-a topit, care mi-a plăcut enorm, care chiar e un detaliu semnificativ(si totusi sentimental, mi scuzi), de către o persoană pe care abia o cunoscusem.

Şi mai ce? Ce mai vreţi să ştiţi?
Mergeţi la Timişoara. "

Roxana

" Trainingul National Cognosis de la Timisoara a fost cu adevarat o experienta frumoasa de care imi amintesc si imi voi aminti cu drag in viitor. Timisoara are ceva special pe care doar acolo il poti gasi, iti da o stare anume pe care cu greu o poti descrie dar pe care o cauti constant desi intr-un mod poate inconstient. Oamenii din Cognosis vin cu aceea atmosfera de prietenie si buna dispozitie, de ras si dorinta de cunoastere, de distractie si voie buna...oamenii din Cognosis sunt unici, sunt oameni faini. Ei bine, peste toate astea adauga cadrul propice de invatare si niste traineri profesionisti care stiu exact cum sa iti capteze atentia, ce informatie sa iti dea si in ce mod, cum sa te faca sa lucrezi in grup si sa te implici in sarcini. A fost un adevarat proces de invatare despre Mangamentul Proiectului si Reprezentarea Studenteasca, despre echipa si dinamica de grup, despre tine ca individ care esti responsabil pentru tot ceea ce ti se intampla acolo, care esti actorul sub ochii careia se desfasoara o scena importanta din viata ta. Ne-am jucat, am ras, ne-am plimbat prin Timisoara, ne-am facut poze, am umplut baruri, am dansat si ne-am bucurat de viata de noapte si de vremea buna, am fost productivi si veseli, am fost curiosi si activi, am impartasit opinii si sperante, am fost ingeri si demoni...am fost noi, oamenii din Cognosis. Oricat de mult am incerca sa descriem ceea ce s-a intamplat acolo, exeprientele de acest gen trebuie traite pentru a putea fi intelese. Astept cu nerabdare urmatoarele noastre intalniri. "

Magda

" De ce ne-am dus la Training-ul National Cognosis? ca sa invatam. ca sa comunicam. ca sa ne cunoastem si sa transformam asta intr-o experienta memorabila, ca de fiecare data.
ce am invatat ca ASPR-ist de la training? am invatat la ce ar trebui sa ma gandesc cand incep sa scriu un proiect, cum anume ar trebui sa ma pozitionez ca si reprezentant al studentilor, si cum sa imi aduc contributia direct si indirect in orice echipa, fie ea si cu oameni noi, sau cu oameni pe care ii cunosti deja de ceva vreme.
ce am dobandit in plus? cateva zile in care am construit ceva impreuna, pana am ajuns la un produs. cateva zile in care am cunoscut si mai multi oameni cognosisti, cu care am initiat interactiuni sociale. cateva zile de reluat si aprofundat interactiunile sociale cu oamenii cunoscuti deja. in sfarsit, cateva zile in care am reusit sa ne cunoastem mai bine intre noi, echipa din ASPR participanta la TNC.
sunt mandra ca la acest training ASPR-istii s-au manifestat activ, deschis, cu spirit de echipa, si au fost dornici de a se integra in peisajul Cognosist, de a invata sa faca parte din aceasta comunitate si de a creste toti impreuna. am lucrat toti cot la cot si ne-am distrat tot la fel, iar rezultatele au fost uimitoare.
asteptam cu nerabdare urmatoarele experiente pe care le vom trai umar la umar, si speram sa se organizeze cat mai des astfel de evenimente, foarte constructive pentru noi ca membrii in asociatii, si pentru Cognosis ca si intreg. "

In continuare, va lasam cu pooozeee de la Timisoara si de la TNC implicit :)





Niciun comentariu: