duminică, 19 octombrie 2008

Despre Saptamana Bobocului, cu intarziere:D

Noi pentru ASPR,

ASPR pentru toti!

Si uite asa a inceput si cea de-a doua saptamana SB… Luni, cu mic cu mare, ne adunam ‘sa cunoastem’ Clujul, desi afara ploua ‘putintel’. Eh, dar nu-i nimic, combatem tot frigul cu un vin fiert…cald…aromat…bun….<> si bineinteles multe multe povesti si clinchete <> .

Marti, acelasi itinerar, numai ca cu altzi boboci, cu alta vreme! Pfuuuu…..cata diversitate, dar tot atata sociabilitate <>>!

Bun…miercuri ne odihnim, ca joi sa avem parte de un super-mega-extra-shock! Eveniment in desfasurare ‘First Date’… se se aduna lumea…si se aduna… si se mai aduna, pana puteai numara vreo 50 de personae <>!

Ok, bun, gandindu-ne ca e First Date, ne intrebam ca vor fi rushinosi, linistiti, putin vorbareti? Eh, NUUU, ei continua sa ne uimeasca, a inceput jocul si mai opreste-i din vorbit daca poti! Totusi, pe langa faptul ca am cunoscut MULTI oameni, mi-am dat seama ca am ramas si fara voce! Si daca zic ca asta nu e tot, ma crede cineva? Pai, scumpii-dragii de ei, s-au pus pe chefuit, cu ASPR cu tot, si au urcat la inaltime,cica asa se poarta, dansul PE MESE. Ce sa mai asteptam pana la Dezmatz???:)) parca am fi selectat personalul,asa show a ieshit!!!

Azi, e iar luni,a 3-a saptamana a bobocului, maine e Dezmatzul…oare oare ce urmeaza?;))

Va puuuup,
Deea

Niciun comentariu: