joi, 17 noiembrie 2011

Adunarea Generala dupa Recrutari!

Dragi colegi ghici ce-am facut noi, miercuri 16 noiembrie 2012 la ora 20?!

Evenimentul despre care vă povestesc este Adunarea Generală, desfăşurată în Cantina Haşdeu.

Înainte de începerea propriu-zisă, fiecare boboc aspr-ist a fost înmatriculat cu calitatea de super-erou, aceasta find tema Recrutărilor din acest an; după care fiecare s-a alăturat în compania aplauzelor şi a uralelor, departamentului în care au fost repartizaţi. Urmând apoi descrierea proiectelor mari ASPR ( Recrutări, Bal, Toy Hunting, Team Building, CISP, ZFPSE, etc) într-un mod formal sau spectaculos.

Integrarea a continuat cu „Mushi mushi” şi alte joculeţe, pentru a considera seara completă am plecat cu toţii în Biblioteca Centrală Janis, unde vinul fiert a fost dovada ca vine iarna şi trebuie să ne distrăm la căldurică. Printre cuvintele plăcute ale bobocilor, ce mi-au rămas în minte:

„ oamenii din departament sunt atât de tari!” (FIN)

„ dacă ştiam că voi fi chemat în faţă, mă bărbieream...” (PR)

„ încep să iubesc tot mai mult ASPR-ul... mi se oferă şi masaj gratis!” (HR)

„ nu mă aşteptam să fiu în acest departament, sunt plăcut impresionată” (EDU)

„ iubesc oamenii” (TR)

„ sunt aşa de faini omuleţii noi!” (SHT)

În concluzie preconizez că şi anul acesta, ASPR, va avea aşa cum a spus şi preşedinta noastră, Roxana Cardoş: „O inimă mare formată din inima fiecărui aspr-ist”

2 comentarii:

Anonim spunea...

...si mie mi-au placut recrutarile din 16 noiembrie 2011, abia astept sa le vad si pe cele din 16 noiembrie 2012, caci unii deja le-au vazut, aparent ;))

Anonim spunea...

ai de mine, vinut fiert... so cozy

anonime, abia? cred ca astepti de nu mai poti.