miercuri, 2 iunie 2010

A mai trecut...

A mai trecut o zi, un an… si lumee lumeee ASPR a votat !!!

Pentru inceput vrem sa multumim vechiului Consiliu Director pentru toata munca depusa, tot ce au intreprins anul acesta, toate ideile marete pe care le-au dat mai departe, toata aprecierea lor fata de noi si toata grija pe care ne-o poarta.

Aceste fete sunt primele 7

Fost PRES: LEDA Bogyo

Fost vice/coordonator EDU: ANCA Voicu

Fost secretar/coordonator FIN: ROXANA Petrus

Fost coordonator SHT: DANA Dumulescu

Fost coordonator TR: DIANA Candea

Fost coordonator HR: DEEA Cristea

Fost coordonator PR: ANDRA Magda




Ce-am facut un an? paaaii…. am avut… un an an al nostru si al vostru, momente care ne-au dat incredere, clipe care ne-au dobarat, oameni care au avut grija de noi, ideile noastre si planurile, incurcaturile de care acum radem, reusitele pe care le pastram cu noi, lungile nopti, discutiile la trei, etajul si ora, ignorat intentionat sau cand nu-ti dai seama, cand simti ca ai gresit, cand vrei sa vorbesti, iar ceva te aduce inapoi, cand nu e nevoie sa vorbesti si totul are sens, cand stii ca nu e bine, si totusi vrei sa afli ce se intampla, cand ai ajutorul cerut, cand ai ajutorul cuvenit, cand totul se invarte, cand glumesti si te sperii, cand imbratisezi in loc de cuvinte de apreciere, cand lucrezi pentru ei, cand nu te poti opri, cand nu iti gasesti rolul, cand mersul la gara nu-ti mai spune nimic nou, cand nu cunosti pe nimeni sau ii cunosti pe toti, cand meriti, cand nu ti se da, cand te surprind, cand nu stii ce sa faci, cand afli ca nimeni de fapt nu stie, cand ai un model, cand esti un exemplu, cand vorbesti prea mult, cand esti apreciat, cand esti certat, cand lumea intelege ce vrei, cand ele te inteleg, cand ele rad, cand impartasim aceleasi emotii dar nimeni nu le poate descrie, cand intri pe usa si stii ce te asteapta, cand nu poti lipsi din poza, cand iti pare rau ca ai intarziat, cand vrei mai mult, cand stii ca e de ajuns, cand stii cui sa dai mai departe pana cand se descurca singuri…

Fetelor !!! (caci doar noi mai putem spune asta :D) promisiunea pe care ne-am facut-o la inceput am dus-o la capat: cum am intrat, asa am si iesit !

Vine anul nou, poate un revelion, poate o revolutie :P ne-am pregatit impreuna si acum mergem mai departe spre un nou inceput in ASPR, un nou CD !!!

Echipa veche are incredere in acesti oameni, ii felicita si ii strange sincer de mana pe:

PRESEDINTE: Roxana Cardos

Vicepresedinte/Coodonator EDUCATIONAL: Mirela Bilc

Secretar General/Coordonator FINANTE: Raluca Georgescu

Coordonator STIINTIFIC: Thais Sajin

Coordonator TRAINING: Cristina Sangeorzan

Coordonator RESURSE UMANE: Alexandra Samsodan

Coordonator RELATII PUBLICE: Dragos Botcau




De acum, fetelor si dragos :P e randul vostru !!! E randul vostru sa fiti asa cum vreti sa fiti, sa faceti ce doriti si sa duceti ASPR unde va duc cele mai indraznete vise !!!

Totul are sens, o forma si noi intelesuri. Lumea asta mica, pe care o descriam acum ceva timp, este chiar asa, este ea cea care te pregateste, te formeaza si te indruma.

FELICITARI uriase din partea noastra, a echipei si tuturor !!! Spor in mandat !


toate pozele aici

8 comentarii:

Ali Gavra spunea...

emotionant moment. si nu, nu sunt sarcastica.
A mai trecut un an, s-a mai scris o pagina de istorie in cartea ASPRului.

Felicitari Leda, Anca, Roxi, Dia, Dana, Andra si Deea pentru eforturile voastre constante, pentru pasiunea cu care v-ati desfasurat activitatea.

Multa bafta, incredere si putere de munca noului CD.

Cele mai alese ganduri,
un alumni mandru.

Eu.. spunea...

A mai trecut un an, and we haven`t aged a day!:P

Multa putere de munca noului CD, bafta, curaj si sa dea domnu sa fiti tot anul la fel de entuziasmati!

Felicitari vechiului Bord pentru toate realizarile, ptr scopul maret bifat..anddd welcome to my box :D -Alumni-

Sa ne auzim cu bine.
Va puuuuuuuup

Andra Magda spunea...

Multumim fetelor de gandurile frumoase impartasite :)

magda spunea...

:) eu inca is in 'adjustment phase'. desi nu cred ca o sa ma obisnuiesc tare repede fara voi in ASPR >:D<
mult spor celor noi, puteti fi o echipa foarte foarte tare!!:)

Anca spunea...

Asa emotii am avut in seara alegerilor...de nici nu va puteti imagina! E clar ca au fost muuult mai muuulte decat in cele doua dati trecute :D in care am candidat chiar eu. E altceva sa ai asa emotii pentru o alta persoana...probabil o sa mai traiesc asta cand o sa-mi ia copilul coronita...Pana atunci, multumesc Mire pentru momentul memorabil de pseudo-mamica.

anditttt spunea...

Felicitari!

Léda spunea...

Pfuuu..cel mai cel an din viata mea!! Uneori chiar simt ca traiesc un doliu social (cautati intre termenii de specialitate:P) si totusi imi dau seama ca ASPR-ul e ceva ce nu o sa pierd niciodata! Va multumesc fetelor mult de tot pentru anul asta, pentru promisiuni si pentru ca am iesit cum am intrat. Sper sa ne tinem si de a doua promisiune (grupul celor 7!!!).

Pentru noul bord..hmm..aveti toata increderea si sustinerea mea. O imbratisare calda si o mana de ajutor oricand aveti nevoie!!

Va pup cu mare mare drag!!

Leda

Andra Magda spunea...

nu e grupul celor oarecare 7.... e primele 7 :)) si-atat

:D:D