duminică, 23 noiembrie 2008

We Rock.....pentru ca am avut cel mai tare Teambuilding!!!


21 - 22 - 23 ARCALIA.....Teambuilding ASPR

Ingrediente : ASPR-isti convinsi, puternici, bine-voitori, prietenosi cu forta de munca + noi mebrii ASPR entuziasti, puternici, deschisi, pusi pe treaba + training productiv pe competente + "botez" + "n" joculete + organizatori "bengosi/destresati/saritori" + mese "copioase impreuna" + dimineti cu zapada + trezire cu muzica si vorbe dulci/picante+ petreceri tarzii + sedinte mai mult decat constructive + zambete + voie-buna + atmosfera de familie + muuuuult cantec cu chitaraaaaaa + ploaie de diplome

Rezultat: Echipa "WE ROCK"....ce crede in Responsabilitate, Proactivitate si Munca in Echipa.....pe langa asta probabil cea mai vesela, creativa, cu ureche muzicala, puternica si sarguincioasa echipa de pana acum !!!!

Recomandari

"Nu credeam ca o sa ajung vreodata sa scriu impresii de genul asta... dar... fratilor... a fost absolut genial... superb... si cum mai vreti voi... Mi-a placut la nebunie sa fiu cu voi , sa vin cu voi in tren... si mai ales sa cant in gara... cand toata lumea se uita la noi ca la un grup de ciudati si pe fetele noastre se vedea bucuria de a fi impreuna... am simtit spiritul ASPR... a fost absolut superb... Multumesc! " ADI Farkas

"Si da..oriunde am fost...tren jegos, sala de conferinta, gara jegoasa, Magazin Mixt s-a simtiti un spirit ASPRist foarte puternic.:)" LEDA Bogyo

"Together we can rull the world! :) A fost mai presus de cuvinte...nu m-am simtit niciodata atat de bine. Sunteti toti asa de diferiti, si am invatat cate ceva de la fiecare, imi place mult sa fiu printre oameni destepti, cu personalitate... ma simt atat de bine cu voi, cu TOTI !!! :)
Va multumesc pentru ca ma faceti sa ma simt ca impreuna putem conduce lumea, suntem o echipa...!!!" OANA Mocan

"A fost intr-adevar superb...atat de superb incat chiar nu mai e nevoie de alte cuvinte, amintirile vorbesc de la sine
va pup cu dor" ALISIA Muresan

"Intr-adevar a fost o ,,construire de echipa" reusita.........Cel putin noi bobocii, care nu ne cunosteam aproape deloc, dupa experienta traita ne simtim de parca ne cunoastem de multa vreme.......Uimitor ca avem tot timpul buna dispozitie pe chip, in oricare discutie...Uimitor ca cei care au organizat un astfel de eveniment.....au stiut sa petreaca, alaturi de noi.......chiar daca in acelasi timp trebuiau sa se ocupe si cu organizarea........Uimitor....
...FELICITARI ASPR !!!!!" BOGDAN Dinca







Un comentariu:

Andra Magda spunea...

daap... n-am comentat nimic... ca nu am cuvinte... asa bine m-am simtit acolo... sooo.... la mai multe TeamBuilding-uri ASPR !!! pt. ca merita... :p