duminică, 30 noiembrie 2008

Ganduri de ASPRist...de 1 decembrie

este o perioada in an cand nu stiu de ce am o sensibilitate aparte.... pe toate posturile tv, pentru ca sunt acasa si le pot urmari... toata lumea se mandreste cu zicale de genul: "sunt mandru ca sunt Roman".... ziua asta in care romanii isi sarbatoresc poporul... pe mine ma face sa ma gandesc la altceva..... sunt mandra ca sunt, am fost si voi ramane pentru totdeauna ASPRista... sunt mandra ca am ajuns sa cunosc ce inseamna suparare, bucurie, nevoie, liniste, prieteni, datorie, respect, perseverenta, responsabilitate, recunoastere, zambete, imbratisari, proactivitate, imaginatie, inovatie, nou, gelozie, lucru in echipa, grupuri, petreceri, vacante, vise, visuri, si multe multe altele....

daca ar fi fost ziua Recunostintei poate ati fi inteles din prima de ce am scris acest mail.. dar pentru ca maine e ziua ficarui roman din Romania explic un pic.... cred cu tarie ce e minunat sa fim romani , dar in acelasi timp oameni, e important sa fim romani dar si studenti multumiti, e important sa fim americani, nemti, maghiari, musulmani , atei sau catolici, bucatari sau mecanici, salvamari sau gunoieri... dar cel mai important este sa fim frumosi, deschisi, tineri fericiti, zambareti increzatori, e important sa credem ca am ajuns deja ceea ce ne dorim sa ajungem.... asa cred eu pentru ca SUNT MANDRA CA SUNT SI ASPR-ISTA...

un student la facultatea de psihologie va ramane mereu un simplu student... insa cei care sunt si ASPR-isti vor crede mereu in lucruri care seamana cu cele pe care eu vi le-am spus acum... cat eu am invatat in ASPR nu cred ca as fi putut invata in 22 de ani pana acum si in altii 22 de acum inainte.... nu exagerez!.... intampin greutati in diferite locuri pe unde vietuiesc acum.. la serviciu.. credeam ca asociatiile funcioneaza toate ca a noastra, insa ce se intampla la noi e clar .... mult mai bine asezat, mult mai inchegat.

chiar daca sunt recunoscuta ca scriind chestii care ating un pic la corason, de data asta imi era dor sa scriu pur si simplu. Am avut tot felul de etape in cadrul ASPR ului, am candidat pe posturi, am pierdut , am coordonat evenimente, am facut aspr-isti mai fericiti, am creat traditii:), am vrut sa imi iau jucariile si sa plec, am ajuns sa nu mai fiu studenta sa nu mai am timp si sa imi doresc sa cred in zana magica sa dea timpul inapoi, pentru a avea timpul necesar unei implicari totale am ajuns sa va iubesc pe fiecare pentru ca, vreti nu vreti , cat va exista ASPR ul de acum inainte in facultatea asta mereu vor intra oameni potriviti, oameni care de mult s-au nascut pentru a fi si ASPRisti.... asa cum sunteti voi , cei de acum.

am ajuns in ASPR si sa ma indragostesc si sa cred in lucruri pe care le credeam ca fiind pe lumea asta pentru oricine numai pentru mine nu... am castigat o a doua familie si mereu am sa va multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi in clipele cele mai grele.... iubesc ASPR-ul acesta mentinut in viata de voi, de mine , de cei care vor veni.... iubesc tot ce faceti si ma mandresc cu voi pretutindeni.... as fi fost mult mai saraca daca terminam aceasta facultate doar ca studenta , asa m-am ales cu o zestre inimaginabila si o gramada de amintiri si clipe de neuitat si vreau sa profit de un an si jumatate care mi-a mai ramas sigur si sa am motive
sa spun in continuare:

sunt mandra ca sunt ASPR-ista!!!!!!!!

Niciun comentariu: