miercuri, 24 septembrie 2008

Jurnal de TEAMbuilding

Salutare....Acesta este primul meu post pe blogul ASPR :d.....
Stiti ca este o vorba :"mai bine mai tarziu decat niciodata"; asa ca ar fi cazul sa va mai povestesc una alta din teambuilding.
Am fost putini, adica putine, doar 7 persoane, dar am lucrat foarte eficient pe planificarea anuala si am reusit sa terminam repede. Apoi ne-a ramas o gramada de timp pentru distractie.
Sf Gheorghe este un oras superb, linistit, oamenii super... Dupa cum scriam intr-un mail pe grup, am mai participat eu la teambuilding-uri ASPR, dar asta a fost mai mult de atat. De la gratarele din curte de la Leda, la piesa de teatru, la trainingul acela care ne-a dat peste cap, la excursia din Brasov, la petrecerea surpriza, datul pe covor, pub-ul acela din Brasov etc etc in zilele astea am simtit mai mult ca niciodata bucuria de a face parte dintr-o echipa. Mai presus de a fi voluntari, intai sunteme prieteni si asta conteaza.
Probabil va intrebati: ce a fost atat de extraordinar? Ei bine, discutiile acelea cu membrii trupei de teatru, apoi trainingul acela ne-au facut sa aruncam o privire in interior, sa ne gandim la multe lucruri la care in mod obisnuit nu te gandesti, fiind prins in rutina si alergatura de zi cu zi. Am simtit ca am avut momentele mele, numai pentru mine, dar in acelasi timp simt ca m-am apropiat mai mult de fete, pentru ca am avut ocazia sa vad ca toti avem slabiciunile nostre, lucruri pe care le regretam, in final suntem oameni obisnuiti, nu e cineva mai presus de celalalt.
Ok, sadismul meu imi zice ca am devenit prea cheesy, dar simteam ca trebuie sa spun lucrurile astea, sa va spun cat de mult va apreciez si cat de norocoasa ma simt ca sunt in echipa asta.

ASPR.... din inima caminului 14
Am trecut peste tot,
Baietii stiu, ASPR-istii pot!!!!! - o mica parte dintr-un imn ASPR ( neoficial, bineinteles)

Si nu uitati:

"Psihologia e prima voce, jos cenzura!"

2 comentarii:

Ali Gavra spunea...

o, da

vremuri frumoase

nici nu pot sa zic care a fost ziua/ noapte favorita. fiecare au avut farmecul loc

abia astept urmatorul teambuilding

uhu

Léda spunea...

Odaaa...am facut filmuletul de la Teambuildingul asta (dupa cum ati vazut unii:D).
Avand in vedere ca Carmen ne-a dat niste 'banusi' pentru TBul urmator...o sa iasa si mai fain.:D:D:D:D