miercuri, 30 iulie 2008

(Y)ESS!! European Summer School (ASPRul te scoate in lume-reloaded)

Uitati ca pentru ca ASPRul a devenit mai eficient am ajuns si eu in Slovacia, intr-un orasel minunat, intre oameni minunati!
O mica parte descriptiva:
Tema acestei scoli de vara era Psychology of Art(smART Psychology), au fost cinci grupe de cercetare, iar scopul era ca la sfarsitul celor 6 zile sa fie pus la punct 5 planuri de proiect de cercetare. S-a si realizat:) (mai multe detalii in grupul de cercetare ASPR).
Am avut aproximativ 9 sesiuni de wrokshopuri, 3 conferinte si seminarii. Asta pe partea stiintifica DAR 'Work hard, party hard' a devenit mottoul principal al ESS 2008!
Pe scurt:
Partiuri in pijama pana 6 dimineata, teorii lingvistice despre limbajul estonian, meci de fotbal, Zubrowka cu Borovicka si Hruska, excursie cu vapor, iluzii si aluzii, discutii profunde, carticele personale, musi-musi cu calutii(efpsa version), concert Ears, cantece de trezire, dus fortat noaptea in haine, Kalasnikov si Beni unut, pranzuri fara paine, brasoveanca si belly dance, hohote, hohote si hohote!
Toate astea cu un turc comic, o poloneza creata, draguta, un croatian copil nebun, o sarboaica jebiga, un roman paparazzi, o unguroaica cu umor fatal, o unguroaica-romanca (asa imi ziceau:D) the queen of the dancefloor (titlu castigat dupa a doua noapte si mentinut pe tot parcursul ESSului:D), etc.etc si toti la un loc era echipa formidabila ESS 2008, o familie draga de psihologi nebuni!
Nu stiu ce ati inteles si ce nu, dar a fost o saptamana fantastica plin de tot si de toate, asa ca multumesc ASPRului, Cognosisului, EFPSA, Societatii de Psihologi, mamei, tatei, catelului bunicii, CFRului, MAVului, cersetorului din gara de la Budapesta si tuturor pe care am uitat sa-i mentionez, ca am fost in Dolny Kubin intre 13-20 Iulie, in caminul X!
Unii stiti, altii nu, dar din Bratislava am venit direct in Timisoara la ISWinT, deci in curand urmeaza:
  • vesnica pomenire
  • Ioana plin de viata
  • Sweet child in time
  • Diana nu mai da cutite cu imprumut
  • Magazin la Timisoara nu-i deloc, nu-i deloc
  • Baiete
  • Ce oameni ba
  • etc
  • etc
P.S.:Poze in curand

Un comentariu:

Ali Gavra spunea...

Foarte frumos

atat ca e semnat Leda :)

oricum, ma bucur ca ne simtim bine in vacanta

pup mare